Hari Ini Sudah Berselawat

Tentang Blog Ini

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera

Blog ini dibina untuk berkongsi tentang informasi pendidikan, tip-tip belajar, kata-kata hikmah dan blogging. Kenapa nama nota mengajar belajar diberikan kepada blog ini? Sebabnya...saya telah nyatakan di sini. Kalau ingin tahu jawapannya terus baca di sini

Sekarang blog ini bukan sahaja terdiri daripada seorang blogger tetapi saya ada menjemput seorang blogger lain untuk mengisi ruang blog ini. 

Beliau yang saya maksudkan adalah www.saljuhumairah.com. Anda boleh lawat blog beliau untuk dapatkan tip-tip buat duit dengan blog.

Saya menghabiskan masa 8 tahun  untuk belajar di peringkat pengajian tinggi selepas tamat sekolah menengah, jadi bidang pendidikan adalah bidang yang memang tidak dapat lari daripada diri saya. Sebab itulah banyak perkara yang saya tulis dalam blog ini adalah tentang pendidikan.


Blog ini dibangunkan sejak tahun 2008 lagi. Ketika itu saya masih belajar di peringkat Sarjana di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia. Sekarang ini, saya sudah bekerja.Bidang pendidikan juga tetap dihati.

Segala perkongsian dalam blog ini anda boleh ambil dan kongsikan dengan orang lain. Lagi banyak anda kongsi lagi saya suka, tetapi tolong jangan hilang link blog ini. 

Jika anda berminat untuk mendapatkan khidmat review blog atau review produk boleh hubungi saya dengan whats app no ini 012-4603666 atau email ke faizalpsp@gmail.com.

Saya tidak caj tinggi-tinggi, cuma RM 10 sahaja buat masa ini. Mungkin di masa akan datang, harga ini boleh meningkat.

Kenapa saya berani tawarkan perkhidmatan review di blog ini? Ya, blog ini mendapat pageview yang lebih kurang 34000 setiap bulan.

Pernah sampai 11000 lebih dalam masa satu hari. Cuba lihat gambar di bawah ini. 




Saya akui memang saya tidak boleh lawan dengan blogger otai yang lain, tetapi kalau anda mahu dapatkan servis daripada diaorang tahulah berapa harganya. Memang mencecah ratusan ringgit.

Kalau berani cuba hubungi saya sekarang.

Ok, cukup setakat ini. Kita akan berjumpa lagi dalam entri yang akan datang. Salam kejayaan untuk anda semua.

Tag : Dunia Blog
2 Komentar untuk "Tentang Blog Ini"

Back To Top