Hari Ini Sudah Berselawat

'Segmen : Jom UP Follower Sampai 1000++'

Assalamualaikum WBT

Sekian lama menceburkan diri dalam blogging, saya sekadar membaca dan memerhati sebarang program yang di adakan dalam dunia blog. Saya tidak ambil kisah pun. Mungkin tiada yang menarik hati saya dan saya tidak fikirkan apa faedahnya.

Hari ini, saya cuba lakukan anjakan paradigma pada diri saya sekadar ingin belajar sesuatu. Untuk itu, saya cuba sertai satu program iaitu: 

'Segmen : Jom UP Follower Sampai 1000++'


Program ini saya jumpa dalam blog fandyzlblog. Mudah sahaja hendak menyertai segmen ini. Semuanya telah dinayatakan oleh empunya diri di sini

Enhanced by Zemanta
4 Komentar untuk "'Segmen : Jom UP Follower Sampai 1000++'"

tahniah.. Ada perubahan dalam berblogging. Tambah follower =tambah trafik.

Terima kasih banyak-banyak di atas sokongan

Salam, teruskan join segmen.. untuk komen kalau boleh disablekan word verification..sebab agak sukar untuk pengomen nak cam kan word tu.. =)

terima kasih fandyz diatas nasihat berguna. saya dah lakukan seperti yang disarankan.

Back To Top