Jom Kita Berselawat

Punca Kematian Pelajar Hafiz 20 Juzuk

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera

Sebelum ini saya ada kongsikan satu berita menyayat hati tentang kematian pelajar Maad Tahfiz di negeri Kelantan.

Menurut sumber, pelajar ini merupakan seorang yang baik dan juga seorang pengawas sekolah yang baru berpindah ke sekolah tersebut.

Dikhabarkan bahawa pelajar ini telah menghafaz sebanyak 20 juzuk. Subhanallah...semoga rohnya dicucuri rahmat. Al-Fatihah

Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Hari ini, saya terjumpa sumber yang menceritakan Punca Kematian Pelajar Hafiz 20 Juzuk ini. Sumbernya di sini.

Punca Kematian Pelajar Hafiz 20 Juzuk


Wallahu'alam, saya pun tidak pasti kebenarannya hanya Allah Maha Mengetahui, namun mangsa yang bernama Wan Ahmad Faris Bin Wan Abdul Rahman itu dikatakan mati dibunuh. 

Kalau  benarlah beliau mati dibunuh, kebenaran tetap akan Allah SWT tunjukkan. Marilah kita berdoa agar semua ahli keluarga kita selamat di dunia dan akhirat


Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Tag : isu semasa
20 Komentar untuk "Punca Kematian Pelajar Hafiz 20 Juzuk"

Kalau betul mati dibunuh, cepat2 lah penjenayah tu ditangkap.. harap2 pihak berkuasa dapat selesaikan kes ni secepat mungkin.. huhu

Takziah pada keluarga arwah. semoga roh arwah ditempatkan bsersama-sama dengan orang-orang yang beriman.mudahan kebenaran akan diketahui nanti.

semoga pembunuh beliau segera tertangkap..

semoga segala kebenaran akan terdedah jua..dan kematian arwah dpt pembelaaan yg sewajarnya..

Allah maha adil..kebenaran pasti terbongkar

salam bro.. nak bagitau ni, setiap kali aku kadang blog ko, kadang2 x dapat nk baca keseluruhan entry sbb terlindung dengan iklan nuffnang skyscraper tu. jadi macam ni :

http://i1193.photobucket.com/albums/aa349/Pha_Is/notamengajar_zpsb8245057.png

Assalammualaikum...faizal,

insaallah kebenaran pasti akan menang.

mselim3

terima kasih banyak Pha Is...nanti saya ubahkan...

semoga arwah dicucuri rahmat,..aminn

dah agak, mesti ada kisah disebalik kejadian..

sabar dalam doa tanpa henti. al fatihah

Back To Top