Hari Ini Sudah Berselawat

Menyepi Bukan Menghilang

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera 



Pertama-tamanya saya mohon maaf kepada pengunjung blog notamengajarbelajar ini kerana sudah lama menyepi dari arena blogging.

Pernah saya kata-katakan saya memang gemar menulis di blog. Oleh itu, sukar untuk saya meninggalkan arena bloggingg ini.

Namun saya terpaksa menyepi menulis di sini kerana sedang fokus membangunkan sebuah blog lain. Saya bukan bercadang untuk meninggalkan terus blog ini, mungkin saya biarkan ia rehat untuk sementara waktu.

Menyepi Bukan Menghilang 


Saya bangunkan blog lain bertujuan mencari satu niche blog yang membolehkan saya fokus untuk menulis. InsyaAllah.

Pada asalnya saya tidak bercadang untuk menyebarkan tentang blog SyukurnyaSihat ini kerana saya perlu bangunkan isi kandungannya supaya lebih stabil.


Namun begitu, hari ini saya dengan rasminya membuat pengumuman kewujudan blog SyukurnyaSihat kerana semalam sudah ada rakan blogger yang menyedari kewujudan blog SyukurnyaSihat dan meninggalkan komen sulung di sana.

Beliau adalah PCL. Terima kasih kepada beliau. Saya harap beliau lebih ceria dan dirahmati Allah.

Saya harap pembangunan blog baru ini dapat memberi sinar yang lebih gemilang dalam arena blogging. 

Kepada pengunjung ke blog ini, saya dengan ini menjemput anda ke blog baru saya yang terbaru SyukurnyaSihat.

Mohon like fanpage syukurnyasihat di  http://goo.gl/TKhCoJ. Sokongan daripada semua rakan blogger amat saya harapkan.

Terima kasih semua.


Tag : Santai
36 Komentar untuk "Menyepi Bukan Menghilang"

yeah selamat kembali dgn keceriaan juga didoakan, insyaAllah..atas nama apa sekalipun landasannya untuk berkarya...tunjangnya adalah keikhlasan dalam melakukan sesuatu kerana Allah.

Memang power ayat Pakzciklie..semakin hebat dalam bekarya

selamat kembali.. patutlah sudah lama tidak menerbitkan entri.. aiza dah follow dan like di blog berkenaan.. semoga faizal terus success..

husna pon kejap timbul kejap tenggelam..huhu..

tahniah.. dah lama saya tak jenguk sini.. berehat cuti semester.. header pun dah berubah.. hehe
saya pun sedang bangunkan blog kedua juga, kebetulan, juga berkisarkan kesihatan. sebab nk maximise-kan peranan saya sebagai bakal ahli farmasi kelak kepada masyarakat..

ok..nanti kathy singgah...

biasalah masing-masing ada kerja lain yang perlu diselesaikan

Selamat...terima kasih Aiza..rasa terharu dengan sokongan daripada rakan-rakan blogger sekalian

Tahniah di ucapkan. InsyaAllah nanti saya akan berkunjung ke sana. selamat maju jaya

sama-sama.. jangan menyepi terlalu lama.. tentu ramai rakan blogger yang menanti entri terbaru faizal.. semoga semua urusan berjalan lancar dan dipermudahkan oleh Allah.. :D

sekarang ini memang saya sedang aktif berblog di syukurnya sihat. harap terus berkunjung ke sana

kembali menyepi nampaknya.. hehehe

saya cuma menyepi di sini tapi tidak di syukurnyasihat.blogspot.com

semoga terus success di dalam perniagaan.. :D

Salam ziarah dari bunda....nanti bunda singgah blog baru yer..

salam ziarah ... n selamat kembali berblogging :)

salam ukuhwah ... org cintakan penulisan selalunya akan kekal lama dlm berblog .

jemput ke syukurnyasihat kerana saya aktif di sana sekarang

jemput ke syukurnyasihat kerana saya aktif di sana sekarang

Assalammualaikumm... faizal,

faizal dah tak aktif dengan blog nie lagi ker?..

mselim3

pls: faizal pengomen terbanyak blog mselim3 terima kasih selalu visit mselim3

http://mselim3.blogspot.com/2014/05/sahabat-sejati-bulan-april-2014.html

bila nak menulis semula??

husna singgah dari blog mselim..:)

bila nak menulis semula??

husna singgah dari blog mselim..:)

salam...saya memang tetap menulis...tapi di blog syukurnyasihat.blogspot.com

Terima kasih Tuan M selim...saya sedang aktif di syukurnyasihat.blogspot.com

salam...saya memang tetap menulis...tapi di blog syukurnyasihat.blogspot.com

Back To Top