Hari Ini Sudah Berselawat

Kenapa Memilih Tune Talk Tone Excel?

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera

Fenomena perniagaan jual simkad semakin menjadi-jadi dalam negara ini. Berdasarkan pembacaan dan pemerhatian, saya dapati perniagaan mula melonjak sejak tahun 2010 lagi.

Begitu ramai orang yang mempromosikan perniagaan jual simkad ini dan membuatkan pemikiran saya tercari-cari benarkan ia mendatangkan keuntungan yang besar?



Setelah berjumpa dengan orang yang memang terlibat secara langsung dengan perniagaan simkad ini, akhirnya saya membuat keputusan untuk menyertainya juga.

Kenapa Memilih Tune Talk Tone Excel?


Di sini saya ingin berkongsi alasan kenapa saya Memilih Tune Talk Tone Excel untuk line telefon saya setelah sekian lama saya menggunakan celcom.

  • Saya memang menggunakan henset dan setiap bulan saya akan bayar bil telefon ini.
  • Saya tidak perlu menukar nombor henset yang lama, cuma perlu tukar daripada lain yang lama kepada line Tune Talk Tone Excel
  • Kalau sebelum ini saya bayar kepada celcom, kali ini saya cuma bayar kepada Tune Talk Tone Excel.
  • Kalau sebelum ini setiap bulan saya hanya keluarkan duit saya untuk bayar bil telefon, tetapi setelah mengunakan line Tune Talk Tone Excel saya terpaksa menerima point dari Tune Talk Tone Excel.
  • Dengan menggunakan line Tune Talk Tone Excel kita akan dapat insuran kemalangan sebanyak RM 100,000 dengan syarat kita topup sekurang-kurangnya RM30 sebulan. Insuran ini aktif setelah 60 hari kita mendaftar.
  • Pada asalnya saya juga tidak berminat kerana rate call bagi Tune Talk Tone Excel ini agak mahal berbanding line celcom iaitu 28 sen seminit, tetapi line ini ada kelebihannya yang lain.
  • Setiap kali kita toup akan diberikan point. Point tersebut jika dikumpulkan kita gunakan untuk menebut tiket penerbangan ke destinasi yang kita suka.
  • Selain itu, jika kita dapat mendaftarkan seorang dibawah kita, maka RM 20 menjadi komisyen kita. Setiap kali orang yang kita daftarkan itu toup, kita juga akan dapat komisyen. Lagi banyak kita dapat daftarkan orang dibawah kita, lagi banyak kita dapat komisyen. Komisyen tersebut akan dimasukkan terus ke dalam akaun bank kita.
  • Bagi mereka yang memang mencari peluang untuk bisnes, ini merupakan peluang keemasan yang jarang kita jumpa kerana modal hanya RM 80 untuk beli simkad dan RM 10 untuk beli buku panduan.
  • Tidak perlu buka kedai, tidak perlu ada lesen berniaga, tidak perlu sediakan stor untuk simpankan stok dan tidak perlu fikir banyak perkara kerana produk yang dijual hanyalah simkad.
Banyak kelebihan lagi yang boleh diperolehi dengan menggunkan simkad Tune Talk Tone Excel ini. Kalau ada yang berminat boleh hubungi saya call/sms:012-4603666. Whatsapp:011-48685991.

Kalau anda mahu panduan mempromosi TuneTalk klik  --->>> TuneTalk


Tag : Iklan
24 Komentar untuk "Kenapa Memilih Tune Talk Tone Excel?"

hebat pula..macam tertarik jer..

Bolehlah tukar sekarang. muda sahaja caranya..

dulu pernah guna postpaid celcom dekat 2 tahun.. lepas tu tukar kepada prepaid je sekarang ini..

Ok..saya masih belum jalankan promosi lagi pasal menda ni..haha...

nampak menarik..byk dpt email offer simkad tunetalk ni..
tgk dr sini byk kelebihannya kalau join..

Toneexcel ni mmg sgt2 menarik. Tidak dinafikan rate dier agk mhl namun rate dier adalh sama rata. Tmbhan pula bl kita promot trlalu byk benefit yg kita dpt bl pki simkad ajaib ni. Sesiapa yg berada di area kajang, semenyih, putrajaya, bangi atau pagoh. Bolehla kiranya sms/kol sy; farid di no 017-6907704 sekiranya brminat. Kpd tuan blog minta maaf sekiranya sy promot dkt sni. Hrp tuan dilimpahi rezeki dr Allah. Sekin trima ksh. Wasalam.

sungguh pon..bila pergi kedai telefon macam2 jenis sim kad husna jumpa..tak taw mana satu hebat, last2 stick pada yg satu jgak..:p

Atasi masalah yang membebankan kehidupan anda,jadilah pengguna bijak, dalam mengatur kos sara hidup yang tinggi, jom bersama saya dalam membasmi masalah ini,klik 'LIKE' jika berminat dan saya akan terangkan kepada anda bagaimana untuk mengatasi masalah yang melanda MALAYSIA kini? dengan sertai kami di TONE EXCEL WOW ..
https://www.facebook.com/notes/putera-iskandar/tone-excel-sdn-bhd-ingat-detik-permulaan-ini-kenang-bila-anda-sudah-berjaya-berg/1387950464825975

Atasi masalah yang membebankan kehidupan anda,jadilah pengguna bijak, dalam mengatur kos sara hidup yang tinggi, jom bersama saya dalam membasmi masalah ini,klik 'LIKE' jika berminat dan saya akan terangkan kepada anda bagaimana untuk mengatasi masalah yang melanda MALAYSIA kini? dengan sertai kami di TONE EXCEL WOW ..

pm "SEGERA " Whatsap - 010-5378302 (type- Berminat TTTe )

Bisnes ni mudah tapi jangan ambil mudah! Nak berjaya cara cepat, mudah, & dapat banyak - buat ikut sistem!
~Pakar/Multi-Jutawan Network Marketing

saya dah ada downline tapi saya pun dah lama tak promosi...cuma pakai sahaja.

Website replika ini terbaik juga: www.tonexpress.com/tunes

bagus toneexcel ni..boleh buat duit dengan simkad.

Dah join ke blm, klu blum blh sms/telegram saya 010525269

Satu program yang sangat menarik, wajib dibuat oleh semua pemilik handphone di seluruh Malaysia. Ia memberi pendapatan yang sangat pasif!!!

www.simkadthatpays.com/mohdlatifblog/

Back To Top