Hari Ini Sudah Berselawat

Luahan Alumni IMKK Setelah Membaca Panduan Formula Tarik Rezeki

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera


Allahumma Solli'ala Muhammad


Kalau anda seorang usahwan tentu pernah mendengar apa itu seminar IMKK.


Bagi yang bukan usahawan mungkin agak asing apa itu IMKK.


Tapi tidak mengapa, mari saya terangkan sikit apa itu IMKK.


IMKK adalah singkatan daripada Intensif Magnet Kekayaan dan Kejayaan yang diusahakan oleh mentor usahawan terkenal iaitu Tuan Azizan Osman.


Saya sendiri pernah menghadiri seminar yang beliau anjurkan sebelum ini, tetapi yang percuma sahajalah.


Kebanyakkan orang yang pergi ke seminar IMKK ini adalah orang yang memang mahu mengembangkan keuntungan perniagaan mereka ke peringkat yang tinggi. Mungkin jutaan ringgi!


Baik, itu sahaja tentang IMKK sebabnya hari ini  hendak kongsikan dengan Luahan Alumni IMKK Setelah Membaca Panduan Formula Tarik Rezeki.


Orang yang sanggup keluarkan duit ribuan ringgit untuk pergi seminar IMKK  pun baca 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah.

Luahan Alumni IMKK Setelah Membaca Panduan Formula Tarik Rezeki



Seorang pembaca bernama Fahmi berkata:

Dulu saya pergi IMKK saya seronok je tgk orang lain beri testimoni macam-macam tapi kenapa saya tak rasa apa-apa? Tak ada pun kesan pada saya.

Orang senyum, saya senyum, orang melompat, saya melompat. Dengar diorang cerita macam-macam berita kejayaan tapi kenapa saya tak rasa apa-apa? Balik dari IMKK pun saya rasa kosong. Masih tak faham. Saya tertanya-tanya kenapa.

Blurr... Saya berusaha dapatkan ebook dari cikpuan Nora Yusof. Ebook fromularezeki sangat luar biasa.. mampu
menginsafkan saya. Saya kini sudah faham kenapa saya macam tu sikapnya. Alhamdulillah. Kini ebook itu saya print dan jadikan saya supaya saya tidak lupa dan lalai lagi.

Doa saya semoga lebih ramai lagi yang akan faham bagaimana manhu menjadi jutawan dunia dan akhirat. Sungguh rugi mereka yang terlepas ilmu ini. Ilmu kerohanian dari dalam jiwa yang sangat menyentap!

Perkara yang dinyatakan oleh Fahmi disokong oleh pembaca lain

Sapura Yazid  : Cam sama je pengalaman this people dengan saya...hihi..nak
                    x  : yeke? A'ah dia ckp mcm tu dkt sy beberapa hari lepas. hehe
                    y  : lebih kurang la..saya rasa majoriti rasa mcm ni..tapi


Pembaca lain pula yang menggelarkan diri sebagai AZ:
AZ : alhamdulillah... skrg nk habiskan yang ke lima ni..
AZ : tapi ebook pertama pon da sentap saya

Syaz juga memberi pandangan positif tentang 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah

Syaz : Sy bc belum habis lg yg ebook 5, meremang juga bacanya mlm td. Allah anugerahkn kelebihan yg sgt bernilai kpd cik puan Nora Yusof


Anda boleh baca sendiri testimoni atau Luahan Alumni IMKK Setelah Membaca Panduan Formula Tarik Rezeki.


Luahan Alumni IMKK Setelah Membaca Panduan Formula Tarik Rezeki
Luahan Alumni IMKK Setelah Membaca Panduan Formula Tarik Rezeki


Untuk makluman anda, Pn Nora adalah pengasas atau penulis buku/ebook 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah.


Ramai lagi yang sudah membaca panduan ini. Anda boleh baca banyak keajaiban berlaku.


Kalau anda mahu merasai apa yang mereka rasa, dapatkan panduan 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah sekarang. 
0 Komentar untuk "Luahan Alumni IMKK Setelah Membaca Panduan Formula Tarik Rezeki"

Back To Top