Hari Ini Sudah Berselawat

Kenali Jutawan Anis Choc moist Cake

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera


Allahumma Solli'ala Muhammad


Kalau saya tanya siapa Dato' Vida dan Dato Alif Syukri, tentu ramai yang kenal sebab muka dioarang ni memang kerap keluar televisyen.


Tapi, snda kenal tak siapa Jutawan Anis Choc Moist Cake?


Kalau anda belum kenal siapa Jutawan muda ini, mari kenali beliau sekarang.


Kenali Jutawan Anis Choc moist Cake 



Kenali Jutawan Anis Choc moist Cake
Kenali Jutawan Anis Choc moist Cake

Pengenalan

Beliau adalah lulusan Ijazah Pengurusan (Pemasaran) daripada Universiti Sains Malaysia dan selepas tamat pengajian, beliau terus berkhidmat sebagai Eksekutif Syarikat konglomerat terbesar iaitu PETRONAS selama 5 tahun (2000 – 2005).
Selepas menamatkan perkhidmatan dengan PETRONAS, beliau terus berkecimpung di dunia perniagaan dan memulakan perniagaan pembuatan kek coklat ini secara kecil-kecilan dirumah. 
Kini bisnes Kek coklat dibawah jenama Anis Choc moist Cake menjadi satu fenomena di seluruh negara dan terbukti melahirkan ramai usahawan-usahawan berjaya dikalangan bumiputera. 

Syarikat Beliau

Beliau mempunyai syarikat berkapasiti pengeluaran produk adalah 30,000 hingga 50,000 bekas sehari di Kilang Anis Food yang terletak di Bukit Jelutong. Manakala 1000 hingga 2000 bekas sehari di premis Kota Kinabalu Sabah. Di Bandung pula, pengeluaran kek ACMC yang dikenali Anis Cokelat Mekar Sari ini sebanyak 300 bekas sehari. 
Pemasaran di Stesyen Minyak Petronas ( Kedai Mesra ) / PETRON / SHELL /  CALTEX seluruh negara .
Pemasaran di outlet stesyen minyak dimulakan pada Ogos 2006. Hanya permulaan dengan 30 outlet pada ketika itu dan kini Anis Food Sdn Bhd telah melebarkan sayapnya kepada hampir 2000 pelbagai outlet di seluruh negara. Nyata pemasaran melalui stesyen minyak terutamanya dikawasan bandar dan luar bandar memberi satu impak yang cukup besar dimana rata-rata pelanggan lebih gemar membeli belah di outlet seperti ini. Disamping itu, sokongan yang diberikan oleh penguasaha stesyen minyak terhadap produk IKS bumiputra amat baik dan memberikan faedah bersama dimana kebanyakkan pengusaha stesyen mengakui dengan kehadiran produk ini telah merancakkan perniagaan mereka dan dapat menarik lebih ramai pelanggan untuk singgah di premis mereka.

Dalam kempen pemasaran Anis Food Sdn Bhd, keutamaan pemasaran diberikan kepada Kedai Mesra stesyen minyak Petronas. Kedai Mesra Petronas dilihat satu fenomena baru kepada pelanggan yangmana kepelbagaian produk dijual disini dapat menarik pelanggan untuk berkunjung ke premis mereka Ketika ini,  Anis Food Sdn Bhd telah menghantar lebih daripada 650 outlet Kedai Mesra di seluruh Negara.

Selain itu penghantaran juga ditumpukan di stesyen minyak seperti PETRON, SHELL, & CALTEX milik koperasi hospital kerajaan di seluruh Negara dan U-Station di utara tanahair.

Pihak Syarikat ketika ini telahpun mendapat kelulusan untuk memasukan produk di premis – premis Mydin Hypermarket. Terdapat 18 buah hypermarket milik Mydin di seluruh Negara dan akan mula dipasarkan sebelum 01hb Februari 2014. Pihak kami juga dalam perundingan untuk melebarkan pemasaran produk ke rangkaian MYDIN meliputi Hypermarker, My Mydin, Mydinmart dan KR1M dalam 250 outlet. Manakala, Tesco kami juga berjaya memasarkan dalam  52 cawangan seluruh negara.

Begitu juga pihak syarikat telah mendapat kelulusan dari memasuki pasaran runcit rangkaian Kedai Serbaneka 7 Eleven di seluruh Negara. Permohonan secara rasmi telah dibuat dan ketika ini dianggarkan lebih 1500 outlet 7 Eleven di selruh negara. Oleh yang demikian pihak kami telah berjaya memasuki Kedai Serbaneka 7 Eleven lebih 650 outlet sekitar Klang Valley.

Begitulah sedikit sebanyak tentang diri Pn Anis dan jika anda mahu tahu dengan lebih detail tentang beliau boleh rujuk ANIS MOIST. 

Rahsia Pn Anis Terbongkar


Cuma satu perkara yang ingin saya ingin kongsi satu rahsia yang telah terbongkar adalah beliau sudah membaca panduan  111 Formula Rezeki Melimpah Ruah.


Saya tidak tipu anda sebab saya ada bukti. Nak tengok buktinya, lihat di bawah ini.

Jutawan Anis Pun Baca Formula Rezeki Melimpah Ruah
Jutawan Anis Pun Baca Formula Rezeki Melimpah Ruah

Kenapalah agaknya Jutawan Anis pun sanggup baca  111 Formula Rezeki Melimpah Ruah.


Kelebihan  111 Formula Rezeki Melimpah Ruah memang banyak. Kalau anda ingin tahu boleh tengok sendiri dekat website  111 Formula Rezeki Melimpah Ruah.


Tapi, hari ini saya kongsikan dengan anda beberapa perkara yang anda akan dapat dengan membaca  111 Formula Rezeki Melimpah Ruah.


Antaranya:

Dalam Modul 1  


>>> 3 Langkah bagaimana menghadapi masalah hutang. Ketahuilah jika hutang dilangsaikan maka rezeki akan masuk dengan mudah.

>>> Kenapa jiwa rasa kosong dan bagaimana untuk mengisinya agar menjadi tenang, kaya dan berjaya ? Ramai yang berjiwa kosong sekarang.

>>> Hakikat hidup dan kematian. Jika kita faham perkara ini maka kita tidak sempat untuk berasa bosan dalam hidup.

>>> Apa itu berpagi-pagi dan bagaimana ianya boleh bantu menarik rezeki datang. Ilmu ini sangat penting.

>>> Bagaimana menghasilkan komunikasi yang mampu menarik rezeki ? Jika salah komunikasi ia mampu menutup rezeki.

>>> Bersedekah tetapi masih sempit rezeki. Kenapa ? Wajib ketahui rahsia ini jika tidak sedekah yang dilakukan sia-sia sahaja.

>>> Ramai yang berniaga tetapi ramai juga yang gagal. Kenapa ini berlaku ? Jika anda ada perniagaan wajib baca bahagian ini.

>>> 3 Jenis Riba’ yang wajib dielak. Riba’ ini boleh menutup pintu rezeki.

>>> Bagaimana dengan menjaga perkataan boleh memastikan rezeki melimpah masuk ke dalam diri kita ?

Dalam Modul 2


>>> Satu amalan yang boleh membuka pintu rezeki. Bila pintu ini terbuka maka rezeki bukan lagi satu masalah kepada kita.

>>> Bagaimana untuk menjadi Jutawan di dunia juga di akhirat. Memang terbaik.

>>> Bagaimana untuk berdepan dengan masalah dan jadikan masalah tersebut sebagai puinca kepada rezeki untuk masuk dengan banyaknya ? Rugi jika tidak tahu ilmu ini.

>>> Ketahui bagaimana kita boleh berdosa tanpa kita sedari. Ingat dosa juga boleh menutup pintu rezeki.

>>> Satu amalan yang boleh menutup 70 pintu bala. Pintu bala tertutup bermakna pintu rezeki akan terbuka seluasnya.

>>> Kenapa kita disarankan untuk bersangka baik dan bagaimana ianya boleh bantu kita membuka pintu rezeki ?

>>> 7 Langkah untuk berwudhuk secara batin. Ilmu yang jarang dikongsikan dalam mana-mana buku.

>>> Lagi banyak kita keluarkan untuk memberi maka lagi banyak rezeki yang masuk secara bertubi-tubi. Kita tahu tapi kenapa kita masih tidak memberi ? Ketahui rahsia ini dan memberi bukan
sesuatu yang berat bagi anda.

>>> 4 Jenis ucapan yang amat disukai Allah dan bagaimana ucapan ini akan menjadi kunci yang membuka pintu rezeki.

 Dalam Modul 3


>>> 5 Perkara yang boleh mendatangkan ketenangan dalam diri. Bila sudah mencapai tenang yang ebenar seumpama kita tidak perlukan benda lain lagi.

   >>> 8 Amalan yang boleh menjadikan kita menjadi Jutawan dunia dan akhirat. Wajib tahu ilmu ini.

   >>> Bagaimana untuk melatih diri khusyuk dalam solat. Ilmu ini wajib anda miliki.

   >>> Bagaimana memohon hajat ketika bersujud. Rezeki itu milik Allah jadi kena tahu bagaimana untuk memohonnya.

   >>> Fahami bagaimana perjalanan kehidupan manusia. Hidup akan jadi lebih tenang , kaya dan berjaya jika kita tahu perjalanan ini.

   >>>Dua jenis sifat negatif yang perlu dibuang dengan segera. Jika berjaya buang sifat ini maka tertup pintu bala dan terbuka pinta rezeki.

   >>> 4 Sifat ahli syurga yang memiliki ’kolam jiwa’ yang amat luas lagi jernih suci. Milikilah sifat ini.

   >>> 4 Sifat ahli neraka yang memiliki ’kolam jiwa’ yang amat sempit lagi hitam kotor bernajis. Jauhilah sifat ini.

   >>> Matlamat sebenar Jutawan dunia & akhirat. Ramai dari kita tersalah meletak matlamat yang akhirnya menutup pintu rezeki kita.

Modul Bonus


Untuk makluman anda, panduan ini ada dalam bentuk ebook dan buku fizikal.


Anda boleh pilih mana-mana satu yang anda suka.


Selepas modul ke 4, ada juga modul bonus yang memang menarik dan amat dicari oleh mana-mana pencari rezeki.


Tentu anda juga mahu mengetahuinya jugakan?


Jangan tunggu lagi, terus baca di 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah. 


Rasanya, sudah panjang lebar saya kongsikan dengan anda hari ini.


Anda boleh baca sendiri di 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah kalau mahu merasa sendiri aura buku atau ebook ini.

Semoga berjumpa lagi..


Dapatkan sekarang 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah.
 
Back To Top