Hari Ini Sudah Berselawat

Video Sebenar Detik Sebelum Pesawat MH 17 Terhempas Berjaya Dirakam

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera

Kalau sebelum ini saya kongsikan dengan anda video pesawat MH 17 terhempas dari jarak jauh, kali ini Video Sebenar Detik Sebelum Pesawat MH 17 Terhempas Berjaya Dirakam yang agak jelas.

Video Sebenar Detik Sebelum Pesawat MH 17 Terhempas Berjaya Dirakam

Video Sebenar Detik Sebelum Pesawat MH 17 Terhempas Berjaya Dirakam


Saya jumpa video ini melalui Berita Harian Online. Kalau kita tengok video ini, tempoh pesawat MH 17 ini terjunam ke bumi tidak terlalu cepat. Harap-harap penumpang dalam MH 17 itu sempat mengucap dua kalimah syahadah.








Tag : isu semasa, Video
16 Komentar untuk "Video Sebenar Detik Sebelum Pesawat MH 17 Terhempas Berjaya Dirakam"

semoga mereka sempat mengucap 2 kalimah syahadah ... al fatihah .

Sedih sangat²..

Macam mana dengan ahli-ahli keluarga mh 17 dan mh370? Orang yg berlainan.

tak mahu akal la bro. Penumpang lain lain. Mana boleh tukar 298 mayat mcm tu. Jangan buat andaian yg tak betul dan pesong. Ps hormat keluarga yg sedih itu.

Komen d atas sgt melampau... tolong hormat perasaan kami keluarga mangsa!!

merapu2 aja..

Haha..byk tido,pastu mimpi,pastu berangan..haha

Salam semua..
Saya rasa dakwaan saudara perlukan bukti yang lebih kukuh. Tapi saya tidak menolak yahudi terlibat dalam hal2 begini. Mereka mempunyai kepakaran dlm menjadi dalang kepada sesuatu propaganda.
Semoga Allah menunjukkan kita jalan yg benar..insyaAllah!

Berdoa jea banyak2.. jgan nak babitkan MH370. sebab family lain2.. haishh.. kalau betul tu mh370 .. mne MH17?? mne Family MH17 ?? kan. so pikir dulu,.. Mane Penumpang MH17?? bdoa jea..

kepala lutut engkau pandai buat cerita. jadi tukang karut la

TERLALU BANYAK CRITA YG PELIK X MASSYUK AKAL.Sakit otak aku baca.Yang last skali crita ni la.Aku rasa ni bala yg Allah turunkan untuk kita semua yg sekian lama terleka tentangNya.Bala ni semua dapat walau yg buat dosa segelintir jer.Berturut-turut brita pasal planes yg terhempas.....X pikir lagi ke apaaaa....

Pasal MH370 instinct aku kuat menyatakan diorang masih ada.Masa untuk releasekan victims aku x sure...DOA sahaja senjata paling kuat bagi yang beragama ISLAM.ALLAHUAKBARRRRR!!!!!

Back To Top