Hari Ini Sudah Berselawat

Wanita Ini Rasa Gelap Hidupnya, Namun Allah SWT Ubah Hidupnya Dengan...

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera


 Allahumma Solli'ala Muhammad


Ini memang kisah benar.


Seorang wanita yang dilanda masalah sehingga merasakan dunianya gelap-gelita.

Wanita menangis
Wanita menangis

 Wanita Ini Rasa Gelap Hidupnya, Namun Allah SWT Ubah Hidupnya Dengan...



Namun, dengan izin Allah sesuatu telah mengubah hidupnya setelah membaca  111 Formula Rezeki Melimpah Ruah.


Anda ingin tahu kisah tentang wanita ini?


Jom, terus membaca.



Baru2 akak dilanda satu masalah dlm diri akak..masa tu mmg lost..sehingga akak rasa mcm gelap aje dunia ni pada kemuncak masalah tu.. sehingga satu mlm...akak baca blk ebook nora hingga tertidur...bangun pagi..akak rasa lain sgt..mcm ada satu semangat baru... masalah tu jd kecik pulak..
start dari mlm tu...mmg akak akan selalu baca..bila akak fikir balik...baru akak perasan..ebook nora kandungan dia "happy2..".. membakar semangat..sbb tulah.. kalau akak bc seblm tidur.. bila bangun pagi mood jd happy n bersemangat....

MENURUT Cikpuan Harlinda Halim.
Sat-sat air mata keluar. sat-sat kena kesat hingus...2 hari ni dok baca satu ebook ni. Sampai tak tidur malam dok layan ebook ni. Formula rezeki. Mana taknya. Bila baca je ayat-ayat dalam ebook ni, rasa macam kena tampor kat pipi. Kiri Kanan, Kiri Kanan.
Rasa macam. YA ALLAH.. MENMBUN-NIMBUN DOSA AKU NI.. Rasa macam.. YA ALLAH..
JAHILNYAAA LAH AKU NI!

Ishhh.. tak tahu lah saya nak explain macaman. Tapi, yang pastinya, saya
rasa macam nak meraung-raung, melalak-lalak, nak minta ampun dari Dia.
Kenapa laaa saya banyak sangat buat dosa kat muka bumi Alla ni..
Saya SYUKUR TAK TERKATA dilorongkan Allah Taala untuk "terjumpa" mengenal
ebook ni di Facebook, Seriussssss.  IT IS REALLY AN EYE OPENER! Rasa macam
dah nak mati lemas, tapi terselamat lepas baca ebook "rare" ni...
Siapa yang nak rasai apa yang saya dah rasai semua ni. Saya recommend
sangat-sangat untuk dapatkan dan baca ebook ni sepnuh hati. Baca betul-betul.
Jangan stop selagi tak hais! CONFIRM MERAUNG! Tak kuat-kuat pun, dalam hati
mesti sebak tak hingat dunia..
Saya tak paksa kalian percaya cakap saya. Baca sendiri dan percaya sendiri.
INSAF pun nanti sendiri.
 
Wanita Ini Rasa Gelap Hidupnya, Tetapi
Wanita Ini Rasa Gelap Hidupnya, Tetapi

 Begitulah kisahnya.


Dengan izin Allah SWT, hidup wanita yang merasakan hidupnya gelap tiba-tiba berubah setelah membaca 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah.


Kalau anda mahu merasai sendiri apa yang dirasai oleh wanita ini, dapatkan 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah  dengan klik sini --->>>111 Formula Rezeki Melimpah Ruah.
1 Komentar untuk "Wanita Ini Rasa Gelap Hidupnya, Namun Allah SWT Ubah Hidupnya Dengan..."

Back To Top