Hari Ini Sudah Berselawat

Patutkah Buku Ini Diletak Magnet? Mana-Mana Pun Kena Bawa

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera


Allahumma Solli'ala Muhammad


Bila saya baca semua testimoni dalam panduan 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah ni saya rasa pelik juga.


Anda nak tahu kenapa?


Mana taknya, cuba anda baca testimoni seorang pembaca ni. Adakah patut dia cakap buku 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah ada magnet.


Patutkah Buku Ini Diletak Magnet? Mana-Mana Pun Kena Bawa
Magnet orang boleh jadi magnet buku ke?
Dan seorang lagi tu dia punya jualan boleh mencapai  RM16,770.





Betul! Saya tak tipu.


Kalau anda tidak percaya cuba baca sendiri.

Patutkah Buku Ini Diletak Magnet? Mana-Mana Pun Kena Bawa


Buku FTR Ada Magnet


Assalamualaikum puan nora.. puan apa khbar?? hari tu sblm puan pos buku ni puan ada letak magnet ke.. seblum ada buku ftr ni selalu gak pegang hp. tapi sjak buku ni sy baca pagi keje pun saya bawa, mase rehat pun sempt baca..nak tdur pun saya letak tepi..hp jarang dah pegang n jenguk2. terima kasih atas perkongisan ilmu yg puan tulis tu..

 

Jualan Mencecah RM16,770


Ni testimoni untuk cikgu. Ada satu hari tuh ada _dan_ selang seli sebelum
masuk satu sekolah buat sales.
Sales pada hari itu bernilai rm16,770.alhamdulillah.

Jawapan dari penulis buku 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah


Segala puji saya kembalikan kepada Allah. Terima kasih sebab baca dan beramal dengan ebook #formulatarikrezeki. Semoga dengan resti ikhlas ni Allah gandakan lagi rezeki seluruh keluarga dan pembaca. Aamiin.


Di bawah ini adalah screen shot testimoni pembaca buku  111 Formula Rezeki Melimpah Ruah.


Patutkah Buku Ini Diletak Magnet? Mana-Mana Pun Kena Bawa
Patutkah Buku Ini Diletak Magnet? Mana-Mana Pun Kena Bawa



Bukankah saya sudah cakap?


Buku panduan 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah dikatakan ada magnet.
1 Komentar untuk "Patutkah Buku Ini Diletak Magnet? Mana-Mana Pun Kena Bawa"

Back To Top