Hari Ini Sudah Berselawat

Kisah Seorang Penjual Tudung Yang Bergetar Hati Setelah...

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera


 Allahumma Solli'ala Muhammad


Saya amat bersyukur sangat-sangat kerana jualan Buku dan Ebook 111 Formula Tarik Rezeki semakin meningkat dan terus meningkat.


Mudah-mudahan usaha murni Pn Nora untuk berdakwah ke seluruh pelusuk negera Malaysia dan lebih lagi akan tercapai.


Sebelum ini, saya telah kongsikan beberapa testimoni mereka yang telah membaca panduan ini dan hari ini saya ingin berkongsi dengan anda kisah seorang penjual tudung pula.


Walaupun dalam gambar di bawah ini Neelofa yang jual tudung Neelofar, tapi kisah ini bukan kisah dia, tetapi kisah orang lain.


Neelofa jual tudung Neelofar
Neelofa jual tudung Neelofar



Nama penuh beliau saya tidak pasti. Tapi saya boleh panggil sebagai Rahim.


Kisah Seorang Penjual Tudung Yang Bergetar Hati Setelah..



Jom kita baca kisah beliau setelah membaca panduan 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah


Rahim___ : Allahu...
Cik Puan Nora Yusof, getaran bila baca ebook FTR tak dapat saya gambarkan. Pada saya ia adalah tulisan2 yg 'luar biasa' dan di tambah dengan garapan yang hebat, buat saya rasa saya mesti buat sesuatu.

Nora Yusof : Hari tu beli pakej gold kan? Ada satu lagi ebook no.5 dlm

Rahim___ : Nora Yusof speechless smpai skrg. Buat planning utk 2016, tapi Dia beri rezeki skrg. Hanya buat page utk bisnes tudung labuh pagi tadi lps complete ____ 50 helai order dh masuk dari satu buyer. Siap bayar tunai tadi. Masya'Allah, biarpun kuantiti yg biasa2, tapi bagi saya sangat luar biasa.


Testimoni Pembaca 111 Formula Tarik Rezeki Yang Menjual Tudung
Testimoni Pembaca 111 Formula Tarik Rezeki Yang Menjual Tudung

Begitulah sedikit sebanyak Testimoni Pembaca 111 Formula Tarik Rezeki Yang Menjual Tudung setelah membaca panduan 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah.


Walaupun anda bukan seorang yang menjual tudung seperti Neelofa, anda juga boleh baca panduan 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah ini.


Sebabnya, memang sudah ramai yang membaca dan berpuas hati dengan panduan ini.


Bila anda juga ingin dapatkan panduan 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah ini klik --->>>111 Formula Rezeki Melimpah Ruah.


0 Komentar untuk "Kisah Seorang Penjual Tudung Yang Bergetar Hati Setelah..."

Back To Top