Hari Ini Sudah Berselawat

Kisah Benar Rahsia Dapat 50 Order Dari Satu Buyer

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera


Allahumma Solli'ala Muhammad


Ini lah rezeki dari Allah.


Saya nak kongsi dengan anda satu cerita.


Ada seorang abang ni, namanya En Rahim. Dia buat page untuk bisnes tudung labuh.


Dia terkejut besar kerana dapat 50 Order Dari Satu Buyer.


Mungkin anda kata apalah sangat 50 order tu. Tapi, tidak bagi En Rahim.


Anda ingin tahu apa rahsianya? Jom lihat sendiri.


Kisah Benar Rahsia Dapat 50 Order Dari Satu Buyer


En Rahim ini pernah membaca buku  111 Formula Rezeki Melimpah Ruah dia mengamalkan isi kandungannya.

Ini kata beliau.


Rahim___ : Allahu...Cik Puan Nora Yusof, getaran bila baca ebook FTR tak dapat saya gambarkan. Pada saya ia adalah tulisan2 yg 'luar biasa' dan di tambah dengan garapan yang hebat, buat saya rasa saya mesti buat sesuatu.

Nora Yusof : Hari tu beli pakej gold kan? Ada satu lagi ebook no.5 dlm

Rahim___ : Nora Yusof speechless smpai skrg. Buat planning utk 2016, tapi Dia beri rezeki skrg. Hanya buat page utk bisnes tudung labuh pagi tadi lps complete ____ 50 helai order dh masuk dari satu buyer. Siap byr tunai tadi. Masya'Allah, biarpun kuantiti yg biasa2, tapi bagi saya sangat luar biasa.


 Anda boleh lihat dalam screen shot di bawah.
50 helai order dh masuk dari satu buyer

Seorang lagi pembaca panduan  111 Formula Rezeki Melimpah Ruah.


Nora Yusof : Alhamdulillah.. Saya jual ya kak liya. Selamat membaca. Sama-sama kasih
                                       

akkftrW: Akk dah baca separuh.. Masyallah..sebak smpai menitis air mata.
               Akk beli ya sis.  Bagus nya buku ni
               Byk nya ilmu2 rzq Allah yg kita x tahu

               Alhamdulillah...Insyallah lepas ni boleh beramal dengan ilmu ftr

               Insya allah...
            
Dan ini pula pandangan Baya Borbaya


Baya Borbaya : Saya dah 2x ulang baca..ebook nie..mata asyek2 masuk habuk jer...terima kasih cikgu nora yusof


Nora Yusof : Hehe Baya Norbaya alhamdulillah. Nangis jgk. sama cam
Sebab sampai menangis
Ini baru sebahagian sahaja testimoni pembaca ebook atau buku 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah.


Kalau ingin tambah keyakinan dengan 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah boleh baca di testimoni formula tarik rezeki.


Moga berjumpa lagi.


Salam rezeki.
0 Komentar untuk "Kisah Benar Rahsia Dapat 50 Order Dari Satu Buyer"

Back To Top