Hari Ini Sudah Berselawat

Berapa Umur Anda Dalam Kalendar Islam?

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera

Berapa umur anda sekarang?

Kalau soalan ini ditanya kepada anda, pasti anda boleh jawab tanpa berfikir panjang.

Adik ni mesti kecil lagi


Berapa Umur Anda Dalam Kalendar Islam?


Kalau saya tanya anda berapa umur anda dalam tahun hijrah?

Bolehkah anda menjawab soalan ini?

Kalau anda boleh jawab soalan kedua ini, saya memang respect dan tahniah saya ucapkan.

Ya, saya yakin memang ramai yang boleh menjawab soalan pertama tadi.

Tetapi kebanyakkannya memberi jawapan berdasarkan tahun masihi. Bukannya tahun hijrah atau kalendar Islam.

Baik, hari ini saya ada berita baik untuk anda yang ingin mengetahui berapa umur anda mengikut kaledar Islam atau tahun hijrah.

Caranya amatlah senang.

Anda klik  --->>> IslamicCity


gst di malaysia gst malaysia 2014 apakah itu gst what is gst in malaysia maksud gst malaysia apa maksud gst apa gst jabatan kastam gst apakah maksud gst gst kastam diraja malaysia maksud cukai gst gst registration in malaysia barang gst jabatan kastam diraja malaysia gst gst jabatan kastam gst maksud cukai gst kastam barang yang dikenakan cukai gst cukai perkhidmatan gst
Tahun kelahiran hijrah

Kemudian anda tolak dengan tahun hijrah sekarang ini.

Senangkan.

Bila tahu berapa umur kita dalam tahun hijrah sekarang ni barulah saya perasan bahawa umur saya yang sebenar sudah tua.

Anda bagaimana?

Dapatkan pendapatan tambahan dengan menyertai --->>>  Job Di Rumah

Kalau mahu belajar BI sendiri dengan mudah klik --->>> Buku Fizikal English Itu Mudah - Belajar Grammar English Dalam Bahasa Malaysia
Tag : isu semasa
0 Komentar untuk "Berapa Umur Anda Dalam Kalendar Islam?"

Back To Top