Jom Kita Berselawat

Testimoni Sistem Menjemput Rezeki | Dapat Parking Yang Susah Dapat

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera 


Sudahkah anda download ebook Sistem Menjemput Rezeki . Pada saya ilmu dalam ebook Sistem Menjemput Rezeki ini memang berkesan dengan izin Allah SWT.

Hari ini saya ingin kongsikan dengan salah satu testimoni orang yang mengamalkan isi Sistem Menjemput Rezeki  dalam kehidupan beliau.


Testimoni Sistem Menjemput Rezeki | Dapat Parking Yang Susah Dapat


Saya tidak mahu membuang masa anda. Jom kita baca apa pembaca ebook Sistem Menjemput Rezeki ini dapat dengan mengamalkan ilmu yang beliau perolehi dari ebook Sistem Menjemput Rezeki.


Testimoni Sistem Menjemput Rezeki | Dapat Parking Yang Susah Dapat

Salam Insyirah (Penulis Ebook)

Alhamdulillah, saya sudah dapat habis membaca SMR (Sistem Menjemput Rezeki) ini. Dua kali Insyarah menghantar email untuk testimonial. Maaf, saya baru dapat membalas pada emeil yang kedua. Maklumlah baru dapat membaca sepehunya ebook di samping bergelut dengan anak-anak.


Secara jujurnya, point-point di dalam ebook SMR selalu ditekankan oleh master sifu saya dalam bisnes. Tapi cara Insyirah mengolah point-point tersebut dari sudut yang berlainan menjadikan SMR sangat istimewa. Ada yang terkena batang hidung sendiri. Ada yang menjadikan saya termenung bermuhasabah sendiri.


Bermula dengan siri inchehujan, saya terus tertunggu-tunggu email dan update dari Insyirah. Bukan memuji atau membodek. Hakikatnya saya dahagakan motivasi dan peringatan sebegini (salah satunya) sebagai terapi jiwa. Seharusnya setiap insan perlukan terapi jiwa bagi memastikan kita recharge dan bersemangat, kan? Terima Kasih Insyirah.


Dalam SMR, Insyirah ada menceritakan kisah Insyirah di Korea. Perihal Al-Fatihah dengan meminta tolong sepenuh hati kepada Allah, kalau tak salah saya. Ini cerita saya yang saya rasa ada kaitan dengan permohonan (bergantung harap) kepada Allah.


Saya dan keluarga telah pergi ke Queensbay (Penang) dan pada hari tersebut, MasyaAllah pengunjungnya terlalu ramai. Dan seharusnya parking memang susah sangat hendak cari. Saya dengan anak-anak kecil lagi dan suami membawa kereta mencari parking. Parking di dalam nampak penuh sehingga kenderaan menunggu giliran masuk ke parking melimpah ke luar. Parking yang di luar agak jauh dan memandangkan kami bersama anak-anak yang kecil, yang di dalam menjadi pilihan atas faktor cuaca sekali.


Suami terus masuk ke kawasan parking bahagian bawah sekali untuk bahagian dalam. Saya fokus dalam hati
dan berdoa agar Allah berikan kami satu tempat untuk parking. Saya rasa tak sampai satu minit rasanya, satu kereta dihadapan kami baru sahaja keluar dari tempat parking. Alhamdulillah..


Saya agak terkejut. Rasay henak menangis pua ada juga. Kereta belakang kami berbaris panjang lagi mencari tempat. Dan kawasan parking kami memang agak dekat dengan pintu masuk ke dalam. Alhamdulillah berkali-kali saya mengucapkan syukur kepada Allah dan memang tersenyum sahaja sehinggakan suami pun menegur hahaha. Pada waktu ini saya terus teringatkan cerita Insyirah.


Kini saya cuba praktikkan apa yang ditekankan oleh master saya dan diterangkan di dalam SMR. Doakan saya agar terus beristiqamah dan dapa mencapai impian saya.


Terima kasih Insyirah kerana memberi inspirasi. Semoga saya dapat memberi inspirasi kepada yang lain juga. Teruskan menulis dan berkarya!

SMR.110714.ek

Testimoni Sistem Menjemput Rezeki | Dapat Parking Yang Susah Dapat


Saya dan anda juga boleh menikmati apa yang Allah SWT anugerahkan seperti beliau dengan syarat kita amalkan ilmu yang kita perolehi. 

Imam Ghazali berkata kalau kita beramal tanpa ilmu adalah gila. Jadi, lebih baik cari ilmu dahulu baru beramal. Dapatkan ebook Sistem Menjemput Rezeki  sebelum beramal.

Saya doakan rezeki anda bertambah melimpah ruah.

  Klik juga >>Buku Fizikal English Itu Mudah - Belajar Grammar English Dalam Bahasa Malaysia
2 Komentar untuk "Testimoni Sistem Menjemput Rezeki | Dapat Parking Yang Susah Dapat"

Back To Top