Hari Ini Sudah Berselawat

Nota Mengajar Belajar Kini Kembali


Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera


Alhamdulillah syukur yang tidak terhingga di atas nikmat Ilahi yang tiada tara. Saya rasa terpanggil untuk kembali berkongsi di blog notamengajarbelajar.blogspot.com ini.

Nota Mengajar Belajar Kini Kembali


Blog notamengajarbelajar yang saya bangunkan sekian lama ini memang sukar untuk dilupakan kerana di sinilah tempat saya belajar pelbagai perkara terutamanya tentang blogging.

Meskipun lebih setengah tahun saya meninggalkan blog ini, suatu perkara yang tidak saya jangkakan adalah trafik di blog ini tidak jatuh. Lebih kurang 1000 trafik tanpa sebarang post.
Cara Yang Betul Menjemput Rezeki
Cara yang paling berkesan menjemput rezeki

Alhamdulillah, rezeki Allah memang tidak ada tandingan. Allah SWT sentiasa memberikan kita rezeki, walaupun kita tidak minta.

Ya, kalaulah kita minta, dengan  cara yang betul menjemput rezeki., yakinlah bahawa Allah SWT pasti beri. PASTI.

Rezeki yang Allah janjikan


Di sini saya ingin menjemput kepada semua rakan-rakan blogger untuk datang melawat ke notamengajarbelajar.blogspot.com .


Jika ada sebarang pertanyaan, usah malu bertanya hubungi saya di https://www.facebook.com/faizal.tawi insyaAllah sama-sama kita berkongsi.

Moga-moga Allah SWT memberikan saya kekuatan untuk terus berkongsi perkara bermanfaat untuk diri saya dan rakan-rakan sekalian.


Selamat beribadah di bulan yang mulia....


Tag : Profile
0 Komentar untuk "Nota Mengajar Belajar Kini Kembali"

Back To Top