Hari Ini Sudah Berselawat

Pandangan Pensyarah Tentang Rahsia Lulus MUET

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera


 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ


Hari saya ingin kongsikan pandangn seorang pensyarah yang menggunakan buku Rahsia Lulus MUET bersama pelajar-pelajarnya.


Pensyarah ini menggelarkan namanya sebagai Bonda Anis.Mari kita lihat apa pandangan beliau tentang  Rahsia Lulus MUET ini.


Saya cuba menyalin beberapa perkara penting yang disampaikan oleh pensyarah tersebut dan jika anda tidak ada kesempatan untuk membaca apa yang saya tulis, anda boleh dengar video di bawah ini.

Pandangan Pensyarah Tentang Rahsia Lulus MUET, nota mengajar belajar
Salah seorang pembeli panduan Rahsia Lulus MUET


Pandangan Pensyarah Tentang Rahsia Lulus MUET



Rahsia Lulus MUET ini ada dalam bentuk buku dan CD.


#1. Dalam buku fizikal, ia menggunakan Bahasa Melayu untuk memudahkan pelajar-pelajar atau calon MUET melakukan ulangkaji secara sendiri.


Kepada mereka yang kurang mahir dalam Bahasa Inggeris. Panduan ini akan menjimatkan masa belajar kerana pelajar tidak perlu translate daripada Bahasa Melayu kepada Bahasa Inggeris.



#2. Dalam CD  speaking yang menunjukkan dengan jelas situasi sebenar untuk group instruction seperti kedudukan 4 calon dan penilai ketika ujian dijalankan ada disediakan.


#3. Dalam CD lessening yang menunjukkan banyak contoh untuk pelajar buat latihan bersama dengan pensyarah. Speaker dia bagus.


Buku sangat bagus biiznillah (dengan izin Allah ). Kadang-kadang ada pelajar yang hendak belajar sendiri, tetapi dengan menggunakan buku teks agak complek.


Dengan panduan Rahsia Lulus MUET akan dapat bantu memudahka pelajar mengulangkaji sendiri untuk menghadapi peperiksaan MUET.




 Dapatkan pakej buku yang ditawarkan melalui link ini >>>Rahsia Lulus MUET<<<.


Apa yang dikongsikan oleh pensyarah dalam video di atas cuma sedikit sahaja. Anda boleh lihat lebih lagi melalui website Rahsia Lulus MUET.


Namun begitu, bagi meraikan anda yang sudi membaca artikel ini saya kongsikan 9 kelebihan menggunakan Rahsia Lulus MUET.


9 Kelebihan Menggunakan Rahsia Lulus MUET


Rujukan ini disusun untuk memberikan 'booster' kepada persediaan anda. Exam MUET sudah tidak lama lagi. Anda perlukan sesuatu yang komprehensif dan kami di sini mahu BANTU anda!

1. Bahasa pengantaranya Dalam Bahasa Melayu


Ianya ditulis dalam Bahasa Melayu, mudah difahami dan mudah dipratikkan. Tidak seperti buku-buku fizikal diluar sana, semuanya dalam Bahasa Inggeris.

2. Ia Menjimatkan Masa Anda


Ianya menjimatkan masa anda membuat persediaan peperiksaan MUET dimana anda tidak perlu buang masa masih tercari-cari tips peperiksaan MUET lain yang belum tentu sesuai dengan anda. Kami bantu anda dengan penyediaan Nota-Nota ringkas untuk persediaan pantas anda. Kami mudahkan studi anda. Anda bakal jimat 72 JAM!

3. Lengkap Dengan Panduan dari A-Z


Panduan langkah demi langkah yang mudah diikuti bagaimana persediaan peperiksaan MUET dari A – Z. Sebelum peperiksaan, semasa peperiksaan, hingga ke menjawab soalan peperiksaan. Tiada Masalah Lagi Tentang APA nak STUDI? Kami ada SOLUSI Utuk anda

  4.  Strategi Menjawab Soalan


Berbagai-bagai rahsia dan strategi untuk menjawab soalan yang tidak diketahui oleh calon akan didedahkan kepada anda. Percaya kepada kami, faktor utama kegagalan menjawab adalah kerana tidak tahu format soalan. Jadi apa perbezaannya?

   5. Amat Sesuai Untuk Semua Calon

Ia sesuai bagi semua calon peperiksaan samada calon yang pertama kali mengambil peperiksaan MUET ini ataupun calon yang ingin memperbaiki keputusan peperiksaan mereka. Kami Tahu Ramai Calon Baru Sesi Ini.

  6.  Memang Ada Proven & Terbukti

Semenjak 2013 Rujukan Kami Telah Membantu RIBUAN Calon Peperiksaan MUET.

 7.   Membimbing Anda Menjawab Soalan

Panduan ini bukan mengajar anda menipu dan sebagainya. Sebaliknya MEMBIMBING anda memberikan jawapan yang terancang dan tersusun rapi. Contoh – contoh soalan dibina untuk memberi gambaran jelas kepada anda bagaimana soalan ditanya. Biasakan diri anda.

  8. Adakah Ia Soalan Bocor? Soalan Ramalan?


Ianya bukan soalan bocor atau soalan ramalan. Ianya lebih daripada itu. Soalan bocor ke ramalan itu tahap sekolah. Tinggalkan zaman itu. Kita nak masuk zaman universiti. Kalau minda itu masih ada dikepala anda, ertinya anda masih belum cukup layak untuk masuk ke zaman universti tahun ini.

 9. Membantu Buang Rasa Gugup & 'Blur'

Bagaimana soalan ditanya! Kami bantu anda untuk buang gugup + ‘blur’ peperiksaan online nanti. Contoh-contoh soalan dibina untuk memberikan gambaran jelas kepada anda bagaiman soalan ditanya

Memang banyak kelebihan menggunakan panduan ini. InsyaAllah, anda yang berusaha bersungguh-sungguh dan tidak berhenti berdoa memohon pertolongan pasti berjaya.


Jangan berputus asa kerana masa masih ada. Selamat menduduki peperiksaan MUET yang akan datang.

0 Komentar untuk "Pandangan Pensyarah Tentang Rahsia Lulus MUET"

Back To Top