Hari Ini Sudah Berselawat

14 Soalan Popular Yang Anda Ingin Tanya Tentang Niaga Klik

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Alhamdulillah syukur, walaupun saya baru buat 4 artikel tentang niaga klik, point yang saya sudah dapat sudah lebih dari 300 point.


InsyaAllah point ini akan meningkat. Tolong doakan untuk saya ya.


Kepada anda yang belum join lagi, cepat join sekarang dengan mendaftar di 14 Soalan Popular Yang Anda Ingin Tanya Tentang Niaga Klik .


Kalau ragu-ragu dengan program ini, anda baca dulu.

14 Soalan Popular Yang Anda Ingin Tanya Tentang Niaga Klik
14 Soalan Popular Yang Anda Ingin Tanya Tentang Niaga Klik


14 Soalan Popular Yang Anda Ingin Tanya Tentang Niaga Klik






#1 Apakah itu Program Niaga Klik?


Program  Niaga Klik adalah satu program affiliate yang terbuka kepada sesiapa yang ingin menjana pendapatan secara atas talian (online).

#2 Adakah penyertaan percuma?


Ya, tiada ada langsung bayaran dikenakan. Penyertaan adalah 100% PERCUMA

#3 Apa kerja yang perlu saya buat selepas pendaftaran?


Anda boleh terus promosi dengan berkongsi link affiliate anda kepada rakan-rakan anda untuk klik

#4 Kenapa saya perlu bagi mereka klik link tersebut?


Sebabnya, komisen akan dibayar berdasarkan kuantiti klik yang anda dapat. Semakin banyak klik yang anda dapat, semakin tinggi komisen yang anda akan dapat .

#5 Apa itu link affiliate?


Link affiliate merupakan link identiti anda, setiap ahli yang berdaftar mempunyai link affiliate yang unik. Apabila pelawat klik seorang link ahli. Sistem akan rekod berdasarkan link yang pelawat klik.

#6 Apa itu point?


Point adalah satu unit yang dijadikan ukuran untuk withdraw komisyen anda. Anda perlu sekurang-kurangnya 3000 point untuk withdraw komisyen pertama anda.

#7 Bagaimana mendapat point?

14 Soalan Popular Yang Anda Ingin Tanya Tentang Niaga Klik
Klik dapat duit umpama menabung

Anda perlu bagi link affiliate anda untuk diklik orang ramai diinternet. 1 klik akan dapat 5 point. (upgrade ke 1 klik = 7 point sila klik sini)

#8 Adakah anda point akan expired?


Ya, jika akaun anda tidak capai minimum 3000 point selama 3 bulan berturut-turut. Jumlah point akan flush secara automatik.

#9 Bagaimana saya withdraw komisyen saya?


Jawapan : Apabila anda telah cukup point. Anda boleh submit permohonan anda di bahagian 'Borang Withdraw' selepas login ke akaun ahli Niaga Klik.

#10 Bagaimana komisyen saya dibayar?


Komisyen akan dibayar secara debit ke akaun bank ahli berdasarkan maklumat berbankan yang telah dibagi semasa pendaftaran akaun.

#11 Apa akan berlaku jika komisyen saya telah dibayar?


Selepas pembayaran komisyen. Klik anda akan di'reset' kembali ke '0'. Anda perlu minimum 3000 point untuk withdraw komisyen anda untuk kali ke-2 dan seterusnya.

#12 Boleh saya promosi Niaga Klik diluar negara?


Jawapan : Maaf, anda adalah tidak dibenarkan buat begitu. Jika anda promosi diluar negara, tiada point akan dikira. Jika admin mendapati anda berbuat demikian. Kami akan suspend akaun anda.

#13 Boleh saya klik link sendiri untuk mendapatkan point?


Anda adalah tidak digalakkan klik link sendiri semata-mata untuk meningkatkan point, tetapi anda perlu mempelbagaikan promosi anda.

#14 Kenapa klik saya tidak meningkat sedangkan kawan saya telah klik?


Oleh kerana sistem mempunyai pengiraan klik berdasarkan IP. Oleh itu, jika lebih dari 1 klik direkod dalam sistem.

Klik seterusnya akan direject oleh sistem pengiraan. Oleh itu, pastikan mereka bukan guna rangkain wifi yang sama semasa klik link anda.

14 Soalan Popular Yang Anda Ingin Tanya Tentang Niaga Klik
Dapat duit boleh makan laksa

Sudah terjawab soalan yang ingin anda tanya tentang Niaga Klik  selama ini?


Saya harap anda dapat faham ke semuanya. Kalau tidak faham juga anda boleh hubungi pemilik sebenar Niaga Klik


Memang mudah kerjanya bukan? Hanya daftar dan kongsikan link affiliate anda untuk di klik oleh orang lain.


Cuma saya ingin cadangkan kalau anda mahu rezeki yang lumayan, anda cuba ikut cara ini --->>> Formula Tarik Rezeki Melimpah Ruah.
0 Komentar untuk "14 Soalan Popular Yang Anda Ingin Tanya Tentang Niaga Klik "

Back To Top