Hari Ini Sudah Berselawat

Seorang Lelaki Mendapat Duit Dan Pujian Setelah...

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera

Berdasarkan pemerhatian saya, sudah ramai yang memahami konsep rezeki kerana terdapat banyak info-info berkaitan rezeki yang kita boleh perolehi.

Kalau saya sembang di tempat kerja, rakan-rakan selalu sebut rezeki bukan semestinya duit.

rezeki doa murah rezeki zikir murah rezeki amalan murah rezeki murah rezeki selawat murah rezeki doa dimurahkan rezeki rezeki anak berkat rezeki rezeki yang berkat keberkatan rezeki tips murah rezeki doa buka pintu rezeki rezeki berkat petua murah rezeki doa panjang umur murah rezeki doa 12 pintu rezeki doa mustajab murah rezeki doa murahkan rezeki amalan pembuka rezeki amalan untuk murah rezeki doa tambah rezeki doa rezeki melimpah amalan zikir murah rezeki rahsia murah rezeki selawat rezeki rezeki murah cari rezeki himpunan doa murah rezeki doa di murahkan rezeki hadis rezeki mencari rezeki halal penarik rezeki rezeki berniaga amalan pembuka pintu rezeki surah murahkan rezeki doa menambah rezeki hadis tentang rezeki rahsia rezeki 20 amalan murah rezeki doa mohon murah rezeki amalan rezeki ilmu rezeki bacaan doa murah rezeki dimurahkan rezeki ilmu tarik rezeki ilmu penarik rezeki amalan tarik rezeki amalan penarik rezeki menarik rezeki amalan dan doa murah rezeki doa menarik rezeki surah amalan murah rezeki doa murah rezeki youtube ratu rezeki amalan menambah rezeki amalan menarik rezeki mudah.nya wirid murah rezeki doa doa murah rezeki cara mencari rezeki doa murah rezeki pdf cara mendapat rezeki amalan doa murah rezeki doa amalan murah rezeki amalan mendatangkan rezeki
Duit RM 50


Kalau saya baca di blog-blog, ramai blogger yang menceritakan tentang rezeki dari pelbagai sudut.

Walaupun saya tidak membuat kajian saintifik secara terperinci, pemerhatian dan pembacaan merupakan alat yang saya gunakan untuk mengatakan bahawa sudah ramai yang faham tentang konsep rezeki.

Bagi yang belum faham maksud rezeki saya sarankan anda membaca 9 Formula Pantas Seru Rezeki dan 70 Formula Tarik Rezeki Melimpah Ruah.

Hari ini saya ingin berkongsi tentang rezeki dalam bentuk pujian dan duit.

Lelaki Mendapat Duit Dan Pujian Setelah...


Apa yang saya ingin kongsikan dengan anda hari ini adalah berkaitan dengan seorang lelaki Mendapat Duit Dan Pujian Setelah membaca dan mengamalkan isi kandungan 9 Formula Pantas Seru Rezeki 

Perkongsian ini diceritakan sendiri oleh lelaki berkenaan yang bernama Amirul Aiman menerusi facebook.

Jom baca setiap perkataan yang beliau tuliskan dan saya tidak edit walau satu patah perkataan pun.

Saya nak berkongsi dengan aka-akak dan abang-abang serta rakan-rakan sekalian.
Saya baru sahaja habis baca ebook saudari Insyirah Azhar, dan terus praktikkan beberapa formula di dalam ebook beliau. Alhamdulillah.. Ada 2 perkara yang TERUS berlaku dalam masa tak sampai sejam!
1. Ada orang PM dan berminat untuk dapatkan produk yang saya promote berharga RM210!
2. Ada orang puji saya. Jangan salah faham ye. *dah lama tak kena puji, dihargai. rasa diri ini useless. Jadi bila dipuji, terasa diri ini bernilai, bermanfaat dan berharga pada orang lain. Alhamdulillah, kembalikan pujian kepada Allah.
Jadi saya rasa excited nak istiqomah kan dan teruskan formula-formula lain.
# Seriousl saya berada dalam situasi tertekan kebelakangan ini. Mungkin tulisan formula dari sis Insyi ini merupakan jalan yang Allah berikan pada saya. Saya pohon kalian yang membaca post saya ini mendoakan pada Allah supaya saya diberkan kemudahan dan jalan keluar.
Amirul Iman
Ya, ramai orang tahu duit adalah rezeki tetapi ramai yang kurang ambil peduli tentang pujian yang merupakan satu bentuk rezeki.

Cuba kita renung dalam diri kita betapa banyaknya rezeki yang Allah SWT berikankan setiap saat yang kita kecapi.

Bukan seiap hari, malah setiap saat kita mendapat rezeki. Rezeki oksigen untuk bernafas, rezeki urat saraf untuk kita bergerak, berjalan sebagainya.

Inilah salah satu bukti Maha Pengasih dan Penyayangnya Allah SWT kepada kita.

Oleh itu, wajib bagi kita bersyukur kepadaNya.

Apabila kita bersyukur kepadaNya, Allah SWT akan tambah lagi nikmat atau rezeki kepada kita.

Memang tidak putus-putus rezeki kita dapat.

Namun demikian, dalam dunia ini memang ada keadaan di mana Allah SWT menguji kita dengan kesempitan rezeki.

Lantaran itu, untuk mengetahui cara pantas menjemput rezeki sila ikuti panduan ini --->>> 9 Formula Pantas Seru Rezeki dan 70 Formula Tarik Rezeki Melimpah Ruah.

Kalau anda dapat baca salah satu daripada panduan di atas pun, saya rasa anda akan rasa teruja dan keyakinan anda terhadap rezeki juga turut berbeza.

Sekali saya ingin sarankan kepada anda agar jangan buang masa menunggu, teruskan sahaja membaca panduan  9 Formula Pantas Seru Rezeki dan 70 Formula Tarik Rezeki Melimpah Ruah ini.

Di doakan anda sekeluarga dimurahkan rezeki.
0 Komentar untuk "Seorang Lelaki Mendapat Duit Dan Pujian Setelah..."

Back To Top