Hari Ini Sudah Berselawat

Budak U Buat Duit 4-5 Angka Dengan Blog

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera

Zaman sekarang memang banyak peluang untuk buat duit. Semuanya atas diri sendiri sama ada rajin atau malas.

Budak U tunjukkan cara buat duit dengan blog

Cara paling ramai orang buat duit sekarang ini adalah secara online atau menggunakan internet. Mungkin anda belum tahu, budak U pun boleh buat duit 4-5 angka dengan blog.


Ini bukan perkara mustahil dengan adanya internet. Siapa sahaja boleh membuat duit dengan hanya duduk depan laptop atau pc dan yang penting boleh akses internet. Jom baca seterusnya siapalah budak Budak U Buat Duit 4-5 Angka Dengan Blog ini?


Budak U Buat Duit 4-5 Angka Dengan Blog



Memang dahsyat budak U ini. Nama dia Faiz Alias. Rasanya, blogger-blogger otai sudah kenal budak ni. 


* Maafkan saya saudara Faiz Alias, saya cuma guna perkataan budak untuk menarik minat pembaca sahaja. Rasanya tidak berapa seronok guna budak. Jadi, saya tukar guna saudara pula .


Beliau memang seorang yang rajin. Dalam usia yang muda, beliau telah berjaya membina nama di persada blog. Bahkan, menjana duit beribu-ribu ringgit dengan blog.


Beliau bukan cakap kosong, tetapi beliau ada ilmu. Dahulunya, beliau pernah menghadiri seminar-seminar tentang perniagaan seperti seminar ebay bersama pakar pemasaran ebay Malaysia iaitu Noorizam Shah. Walaupun belajar tentang ebay, tetapi banyak idea dan perkara yang beliau dapat dalam bisnes yang sebenar.


Selain itu, beliau juga pernah menghadiri seminar SEO yang di anjurkan oleh pihak majalah niaga dimana speaker pada masa tersebut adalah Hasbul "Aqill iaitu seorang pakar pemasaran dalam SEO. 


Kenapa beliau menghadiri seminar-seminar semua ni dan sanggup menghabiskan beribu-ribu ringgit? Prinsip beliau adalah, sebelum beliau menambah nilai pada orang lain, beliau perlu menambah nilai dulu pada diri sendiri. 


Ya! Secara tidak langsung, sebenarnya beliau mempunyai anak didik sendiri secara senyap. Jadi beliau terpaksa menambah nilai pada diri sendiri supaya segala ilmu yang beliau sampaikan tidak terpesong.


Kisah di U


Beliau sanggup ikat perut untuk belajar ilmu internet dan tidak meminjam dengan PTPTN.

FB Faiz Alias


Ingin tahu cerita lanjut dan apa rahsianya , dapatkan di sini >>  Panduan Lengkap Buat Duit Dengan Blog.

  Buku Fizikal English Itu Mudah - Belajar Grammar English Dalam Bahasa Malaysia
Tag : Affiliate
3 Komentar untuk "Budak U Buat Duit 4-5 Angka Dengan Blog"

Back To Top