Hari Ini Sudah Berselawat

Refleksi E4161: Pengenalan

Assalamulaikum dan salam sejahtera...

  1. Apakah yang sepatutnya saya lakukan pada waktu pagi jika saya ingin menjadi pelajar cemerlang?
  2. Apa yang saya pelajari pada hari ini untuk kelas E4161? (Jawab secara ringkas apa yang telah kamu faham dan kamu boleh memberi sebarang komen tentang kelas saya).

ANTARA CIRI-CIRI PELAJAR CEMERLANG IALAH PELAJAR IALAH PELAJAR YANG  SENTIASA BERSEDIA UNTUK BELAJAR
Tag : E4161, Politeknik
10 Komentar untuk "Refleksi E4161: Pengenalan"

bangun mandi dan solat subuh sebagai seorang islam kerana secara logiknya bila sujud darah masuk dalam kepala. senaman rasanya cukup sekadar mengeliat kot. untuk kelas hari ini apa yang saya faham ialah ttg pengenalan kepada system OS. kelas yang baik wujud komunikasi antara lecture dgn student.
syafiqjozaiddi@gmail.com 10PTK10F2073

1)pada pandangan saya..bagi seorang pelajar yang cemerlang,pada waktu pagi saya akan memulakan dengan kewajipan kita sebagai umat islam iaitu solat dan kuliah subuh jika berkesempatan..seterusnya, senaman pagi bagi menyihatkan tubuh badan dan minda.
2)pada kelas hari ini,saya dapat memahami lab1 yang telah diajar dengan terperinci oleh lecturer.
harry_hafiz2@yahoo.com
10ptk10f2059

salam

Bagus kerana menjadi orang yang terawal memberi respon.

Segala respon yang diberikan dalam blog ini saya anggap sebagai aktiviti pengajaran dan pembelajaran untuk subjek ini.

Oleh itu, markah akan turut diberi kerana komitmen kamu.

Orang yang terawal menandakan dia sentiasa bersedia untuk cemerlang.

Semoga kamu terus maju jaya.

This comment has been removed by the author. - Hapus

Bangun,kemas katil,mandi solat,sarapan pagi dan sebelum kuliah bermula mestilah dimulakan dengan bacaan doa itulah perkara yang patut saya lakukan di waktu pagi untuk menjadi pelajar cemerlang.....

belajar tentang pengenalan sistem pengoperasian bagi modul E4161...

1.Bgn awl pagi untuk mndi, dan solat subuh bg seorang muslim, breakfast, jika ada masa ulangkaji apa yang telah dipelajari dan berdoa agar apa yang dipelajari akan memperoleh keberkatan.

2.Untuk kelas hari ini, apa yang saya faham ialah pengenalan mengenai OS,dan saya dapat memahami amali yang telah diajar oleh lecturer.

salam..
bagun pagi, solat subuh then buat la benda berfaedah yang mencerdaskan minda seperti mengulang kaji pelajaran kita sebelum masuk kekelas supaya mudah untuk belajar...
kelas cik pada hari ini mudah memahami cara pengajaran cik dan cara cik berinteraksi antara pengajar dan pelajar..


ungu_62@yahoo.com.my
10ptk10f2055

Salam sejahtera

Nampaknya hanya mereka ini sahaja yang berminat memberi komitmen untuk aktiviti pembelajaran dan pengajaran secara online ini.

Mungkin pelajar-pelajar yang lain sudah terlalu yakin akan lulus subjek ini.

Terima kasih...

This comment has been removed by the author. - Hapus

selamat. hari ni saya bangun awal, maklum la nak jadi pelajar cemerlang. solat subuh menjadi rutin harian setiap umat macam saya. telor separuh masak menanti di atas meja. selepas tangan ibu bapa ku cium, langkah kaki kanan memulakan perjalanan. harapan yang menggunung terpancar membelah cahaya sinaran pagi.sampai saja di pintu kelas, rakan2 seperjuangan menanti dengan senyuman. subjek system os menanti takkala jam menunjukkan pukul 8. definisi os, konsep os, jenis2 os, kegunaan os dan contoh2 os masih tegar bermain di dalam akal yang kecil ini. tq kepada tuan empunya pengajar iaitu encik faizal yang x jemu2 mencurah bakti.
vipper_night@yahoo.com
10ptk10f2037

Back To Top