Hari Ini Sudah Berselawat

First Class E3004

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Kamu dikehendaki menjawab soalan dibawah ini.

  • Pada pandangan saya pelajar yang cemerlang ialah....   
(sila jawab mengikut persepsi kamu sendiri dan anda dibenarkan menggunakan apa-apa sumber daripada internet dll)
  • Apakah harapan kamu terhadap matapelajaran ini?
JADILAH PELAJAR YANG RAJIN
DAN SENTIASA BERSEDIA  UNTUK BELAJAR
Tag : E3004, Politeknik
38 Komentar untuk "First Class E3004"

1. Pada pandangan saya pelajar yang cemerlang merupakan pelajar yang banyak berusaha untuk maju kehadapan dan banyakan beribadat. 2. Harapan saya pada subjek ini dapat menguasai subjek ini dan lulus dengan jayanya. xn3mel@yahoo.com 10PTK10F2064

Salam

Bagus acapz!

Saya harap kamu akan terus menjadi juara dan berjaya.

Orang yang bertindak pantas ada potensi untuk cemerlang.

1- Pelajar yang cemerlang adalah pelajar yang memberi tumpuan di dalam kelas dan berusaha dengan gigih tanpa berputus asa.
2- Harapan saya terhadap matapelajaran ini ialah dapat mempelajari sesuatu yang baru, dan menambah pengetahuan saya sekaligus lulus cemerlang pada semester ini.

10PTK10F2069 acapz88@gmail.com

pada pendapat saya pelajar cemerlang merupakan seseorang yang mempunyai visi dan misi untuk mencapai matlamatnya untuk berjaya. 2 saya berharap semoga saya dapat menguasai subjek ini dan dapat digunakan untuk masa akan datang..insyaalah lulus dengan cemerlang...
zedd_zarn@yahoo.com 10PTK10F2046

1. Pada pendapat saya pelajar yang cermelang merupakan insan yang banyak berusaha dan beribadat untuk terus berjaya .
2. Harapan saya untuk subjek ini ialah untuk mengusai dan mempelajari sesuatu yang baru bagi semester ini, seterusnya dapat lulus dengan jayanya. asasi_matpen@yahoo.com...10PTK10F2068

1. Pada pandangan saya pelajar yang cemerlang bukan sahaja memerlukan usaha yang gigih malah mestilah mempunyai integriti serta komitmen yang tinggi untuk mencapai kejayaan dalam semua bidang yang diceburi.
2. Harapan saya untuk subjek ini ialah bukan sahaja untuk lulus dengan cemerlang malah memahami setiap perkara yang dipelajari untuk panduan masa hadapan. ~
zulfadli_ar@yahoo.com
-10PTK10F2074

1.Pada pandangan saya pelajar yang cemerlang ialah pelajar yang sentiasa melakukan tanggungungjawab yang ada pada dirinya dan sentiasa berusaha memajukan dirinya untuk mada hadapan dan berusaha memperbaiki kelemahan yang ada pada dirinya.
2.Harapan saya pada subjek ini ialag dapat lulus dengan cemerlang dan dapat menggunakan applikasinya pada masa hadapan.
skyjuice_peanut@yahoo.com.my
10PTK10F2082

1. Pada pandangan saya, pelajar yang cemerlang ialah pelajar yang sentiasa menumpukan perhatian sewaktu sesi pembelajaran dan tidak lupa untuk beribadat.
2. Harapan saya terhadap matapelajaran ini ialah dapat menguasai subjek tersebut agar dapat digunakan pada masa akan datang.

aewina_199281@yahoo.com
10PTK10F2056

pelajar yang cemerlang merupakan pelajar tidak mengenal erti putus asa kerana dalam mencapai kejayaan akan menemui banyak kegagalan. doa dan tawakal juga mesti dipanjatkan kepadanya, sapalah kita dalam mengenal ilmu Allah ini tanpa restu dan izinnya. Harapan saya dapat menguasai ilmu ini sepenuhnya bkn sekadar lulus exam, setidak-tidaknya menyampaikan pada yang lain. akhir kata 'perlu ada comitment yang tinggi utk berjaya.
syafiqjozaiddi@gmail.com 10PTK10F2073

1.pada pandangan saya pelajar cemerlang ialah pelajar yang sentiasa berusaha tanpa berasa letih dan penat untuk mencari ilmu walaupn dimana sahaja ia berada.seperti pepatah melayu mngatakan bahawa "dimana shj kemahuan di situ ada jalan"..jadi untuk menjadi pelajar cemerlang kita perlu tanam dalam diri kita belajar ini ikhlas semata2 untuk menambahkan ilmu pengetahuan dan sebagainya..kita juga harus tanam matlamat untuk berjaya dalam bidang yang kita ceburi..
2.harapan saya terhadap matapelajaran ini ialah saya dapat mempelajari sesuatu yang baru yang boleh digunakan pada masa hadapan. saya juga berharap untk lulus dengan cemerlang untuk subjek ini..
paiejaachikin@ymail.com 10PTK10F2058

1. pada pandangan saya pelajar yang cemerlang merupakan pelajar yang berdisiplin, bertanggungjawab dan banyak berusaha untuk memajukan diri sendiri untuk mencapai kejayaan.
2. harapan saya untuk subject ini adalah dapat mempelajari sesuatu yg baru,dapat memahami dan menguasai subject ini serta lulus dengan cemerlangnya.

sugErbOOgEr84@yahoo.com
10PTK10F2060

1. pada pandangan saya pelajar yang cemerlang ialah pelajar yang berdisplin, sentiasa menghormati masa dan berusaha memperoleh keputusan cemerlang di dalam bidang akademik dan akhlak.
2. harapan saya ialah supaya saya dapat menguasai mata pelajaran ini dan dapat digunakan pada masa hadapan.

farah_farizan1989@yahoo.com
10PTK10F2054

1. pada pandangan saya pelajar yang cemerlang adalah pelajar yang sentiasa mahu berubah ke arah yang positif, rajin berusaha ,tidak malu bertanya dan sentiasa membantu antara satu sama lain.

2. saya harap dapat lulus dengan cemerlang dalam subjek ini dan dapat mempratikkannya di dalam kerjaya saya suatu hari nanti insyaallah...

adi6751@yahoo.com 10ptk10f2061

pada pandangan saya pelajar cemerlang adalah seorang pelajar yang gigih berusaha untuk maju kehadapan.dia tidak menganggap keputusan peperiksaan yang tidak memuaskan yang diperolehi sebelum ini menyebabkan dia berputus asa..engatlah gagal sekali bukan gagal untuk selamanya..so, berjuanglah untuk maju kehadapan dan buktikanlah anda BOLEH!!!...kawan2 jom kita berjuang....tapi Amal Ibadat juga penting untuk membentuk seseorang itu jadi jangan lupa perkara yang wajib kita lakukan ya...

harapan saya sekarang nie saya nak lulus dip nie dengan jayanya terutama pointer untuk dip nie...ye la kan sekarang nie ramai pesaing diluar sana..


noor mazlini bt muhammad azmi
10ptk10f2055
ungu_62@yahoo.com

1. Pada pandangan saya pelajar yang cemerlang bukan sahaja cemerlang dari keputusannya.Ia juga cemerlang dari segi sahsiah diri. Menepati masa, bersedia untuk belajar,menghormati guru, tidak berputus asa. Berusahalah untuk menjadi insan KAMIL.
2. Harapan saya untuk subjek ini bukan sahaja lulus, malah saya berharap mendapat keputusan yang cemerlang. Semoga apa yang saya pelajari di dalam subjek ini dapat saya gunakan di masa akan datang

dayah_saad90@yahoo.com
(10PTK10F2052)

1.Pada pandangan saya pelajar yang cemerlang ialah apabila seseorang itu tidak mudah putus asa walaupun ditimpa kegagalan akan tetapi beliau akan lebih berusaha dan diikuti dengan beribadah kepadaNya agar apa yang dipelajari diberi keberkatan.

2.Harapan saya terhadap matapelajaran ini ialah saya dapat memahami apa sahaja yang dipelajari, dan dapat mengaplikasikannya pada masa hadapan.

arieyana90@yahoo.com 10PTK10F2051

pelajar yang cemerlang ialah pelajar sentiasa memberikan perhatian & tumpuan di kelas serta sentiasa mengambil tahu perkembangan pembelajaran dan juga berpengetahuan luas dlam apa jua ilmu.
Harapan saya pada subjek ini ialah dapat menguasai serta dapat mengaplikasikan didalam & diluar kelas serta lulus dengan gred yang baik.
zulpenang90@gmail.com 10PTK10F2071

This comment has been removed by the author. - Hapus

1) Pada pandangan saya pelajar yang cemerlang ialah pelajar yang sentiasa menepati masa, berusaha untuk mencapai kemajuan diri, sentiasa melaksanakan kewajipan kita sebagai umat islam dan mematuhi arahan selagi tidak bertentangan dengan syarak.
2) Harapan saya semoga dapat menguasai ilmu ini dengan lebih terperinci dan mengingati keseluruhan maklumat yang dipelajari apabila mengikuti kelas bagi kursus E3004. Semoga saya dapat dibimbing dan memperoleh bantuan daripada pensyarah dalam subjek ini.
Email: harry_hafiz2@yahoo.com
No. Matrix: 10PTK10F2059

1.pada pendapat saya pelajar yang cemerlang terdiri daripada orang yang berpengang pada al quran dan menjadikan al sunnah sebagai petunjuk.dan insan yang tak pernah kenal erti putus asa.
2.harapan saya pada subjek ini agar dapat lulus dengan cemerlang dan berguna untuk masa akan datang insyaallah.
zaidi_nsr88@yahoo.com 10ptk10f2086

pada pandangan saya pelajar cemerlang haruslah mempunyai disiplin yang tinggi dan pengetahuan yang luas terhadap sebarang subjek yang diambil.
harapan saya pada subjek ini ialah dapat menambahkan pengetahuan yang boleh digunapakai serta lulus dengan cemerlang.
abgchix90@gmail.com 10PTK10F2063

>Pada pandangan saya pelajar yang cemerlang ialah pelajar yang berjaya menguruskan masa untuk menjadi seorang insan yang berjaya bukan dari segi akedamik sahaja malah berjaya dari semua aspek, tetapi semua itu akan gagal jika seseorang itu tidak cemerlang didalam membentuk peribadi untuk menjadi seorang mukmin yang cemerlang dunia dan akhirat.
>Harapan saya adalah sama seperti semua orang yang lain iaitu mahu lulus dengan cemerlang dan yang paling penting saya harap matapelajaran ini dapat membantu saya didalam dunia kerjaya yang sebenarnya nanti..insyaALLAH.

tun_oreis@yahoo.com
10PTK10f2072

This comment has been removed by the author. - Hapus

Pada pandangan saya pelajar yang cemerlang ialah pelajar yang tekun belajar, berdisiplin dan bijak menguruskan masa.
Harapan saya terhadap matapelajaran ini ialah supaya saya dapat menguasainya dengan baik. Juga dapat memberi manfaat, ilmu dan kelebihan untuk ke alam pekerjaan.
uns33n_2@yahoo.com. 10PTK10F2077.

waalaikumsalam....w.b.t
pada pandangan saya pelajar yang cemerlang dapat melahirkan idea2 yang bernas.selain itu pelajar yang cemerlang berusaha dengan tekun unutk memantapkan diri dan majukan diri kehadapan.
harapan saya pada subjek ini agar saya dapat menguasai sepenuhnya dan lulus dengan jayanya..
INSYAALLAH....
ryi_anna@yahoo.com

Pada pandangan saya pelajar yang cemerlang merupakan pelajar yang bnyk berusaha dan sentiasa mencari ilmu tanpa rasa jemu.Selain itu, perlu hormati guru dan menyukai subjek itu terlebih dahulu supaya mendapat keberkatan dari pengkuliahan tersebut..harapan saya pada subjek ini ialah dapat memberi tumpuan yg sepenuhnya dan memahami konsep semasa sesi pembelajaran berlaku.
piescesmaroon@yahoo.com

1.pada pendapat saya pelajar cemerlang merupakan pelajar yg tidak tahu berputus asa untuk belajar dan terus belajar sehingga mencapai kejayaan.
2.saya berharap agar kursus ini dapat membantu saya meningkat prestasi sewaktu saya kerja kelak, insyallah!!!!

jid_vortex@yahoo.com (10PTK10F2075)

1.pada pendapat saya pelajar cemerlang merupakan pelajar yg tidak tahu berputus asa untuk belajar dan terus belajar sehingga mencapai kejayaan.
2.saya berharap agar kursus ini dapat membantu saya meningkat prestasi sewaktu saya kerja kelak, insyallah!!!!

jid_vortex@yahoo.com (10PTK10F2075)

1.pada pendapat saya pelajar cemerlang merupakan pelajara yang rajin dan tidak berhenti berusaha dan berdoa untuk mencapai kejayaan

2.harapan saya dalam subjek ini saya dapat mengaplikasikannya dalam dunia pekerjaan

me_khairul89@yahoo.com
10ptk10f2050

1.Pada pendapat saya pelajar yang cemerlang bermula dari usaha yang gigih dan tidak mengenali erti putus asa.2Harapan saya pada subjek ini dapat menambahkan lagi kemahiran saya mengunakan perisian yang penting untuk membantu saya supaya tidak tercicir dalam teknologi sekarang..nottybike_man@yahoo.com 10ptk10f2062

This comment has been removed by the author. - Hapus
This comment has been removed by the author. - Hapus

Pada pendapat saya pelajar yang cemerlang ialah pelajar yang abnyak berusaha dan sentiasa membuat persediaan awal.Disamping itu sebagai seorang pelajar yang cemerlang kita tidak seharusnya mudah berputus asa sebelum memulakan bidang pelajaran yang akan dicuburi.dan yang paling utama ialah seorang pelajar seharusnya sentiasa berdoa dan bertawakkal kepada yang Maha Esa.harapan saya pada subjek ini saya dapat mempelajari sesuatu yang baru dan insyallah saya dapat gunakan pelajaran ini di masa hadapan .selain ini saya juga berharap saya akn lulus dengan cemerlang....amin
farah_yda@yahoo.com 10ptk10f2076

This comment has been removed by the author. - Hapus

aniza
Pada pandangan saya pelajar yang cemerlang merupakan pelajar yang rajin berusaha dan tidak mudah putus asa.Harapan saya pada subjek ini agar dapat memahami dengan baik dan mendapat keputusan yang cemerlang.
10PTK10F2080

Salam

Terima kasih kepada pelajar-pelajar saya yang saya kasihi. semoga harapan dan cita-cita kamu semua tercapai.

Segala defini pelajar cemerlang yang kamu tulis merupakan rasa hati kamu yang mana sepatutnya kamu kotakan.

InsyaAllah, kamu semua ada potensi menjadi pelajar cemerlang.

Tingkatkan usaha dan doa.

1.pada pandangan saya pelajar yang cemerlang ialah pelajar yang berusaha mencari ilmu pengetahuan tidak kira dari segi duniawi atau ukhrowi.Pelajar tersebut insyallah akan berjaya dengan jayanya di dunia dan diakhirat.
2.harapan saya pada subjek ialah dapat menguasai subjek ini dalan menjalani ilmu komputer.insyallah

This comment has been removed by the author. - Hapus

Back To Top